Tinget Assistance

0

Wielu Klientów dopytuje czym się różni gwarancja autoklawu od assistance, więc dziś zajmiemy się wyjaśnieniem tej kwestii.
Gwarancja to nic innego jak zapewnienie producenta, że jego produkt będzie działać bezusterkowo w określonym czasie. W przypadku awarii, która pojawi się w tym okresie, to producent pokryje koszty związane z usunięciem usterki jak również pokryje koszty wynikające z konieczności dostarczenia autoklawu do serwisu. Stąd też nasza firma podstawia bezpłatnie kuriera do gabinetu a jedyne co Klient musi zrobić to spakować urządzenie w karton i wydać je kurierowi.  Są jednak gabinety w których z różnych powodów Klient nie chce pozbywać się autoklawu na kilka dni. Wtedy może skorzystać z pakietu assistance, zgodnie z którym to serwisant przyjedzie do niego i na miejscu usunie usterkę. Na wypadek gdyby nie udało się naprawić autoklawu w samochodzie znajduje się autoklaw zastępczy, który zostanie wydany Klientowi gdy zapadnie decyzja o zabraniu popsutego urządzenia do serwisu. Oczywiście serwisant zobowiązany jest podłączyć zastępczy autoklaw w gabinecie.

Nasza firma świadczy także usługę pośrednią do assistance Tingeta, która polega na odpłatnym dojeździe do gabinetu i wykonaniu w nim darmowej naprawy pozostającego na gwarancji autoklawu. W takim przypadku jednak nie dostarczamy autoklawu zastępczego.

Dla kogo zatem dedykowany jest program assistance? Głównie dla osób posiadających duży autoklaw (18, 23, 29, 45l), którego transport i pakowanie nastręczają kłopotów.

serwis autoklawów Tinget

Komentarze do wpisu (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »


© 2006 - 2019 gebiss.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sklep internetowy Shoper.pl