PolskiEnglishукраїнська
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin



Witamy w naszym sklepie internetowym, który zapewnia produkty przeznaczone dla profesjonalnych odbiorców branży medycznej i kosmetologicznej. Oferowany przez nas asortyment przeznaczony jest wyłącznie do użytku w ramach wykonywanej praktyki medycznej, protetycznej lub kosmetologicznej i z tego powodu wymagana jest wiedza z obsługi tych urządzeń. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów organizujemy szkolenia uzupełniające z obsługi autoklawów, mikrosilników i frezarek sprzedawanych w naszym sklepie. 

Urządzenia stanowiące ofertę naszego sklepu nie nadają się do użytku domowego! Ich konstrukcja, parametry techniczne i przeznaczenie wymagają specjalistycznej wiedzy z zakresu obsługi i konserwacji. Zabiegi wykonywane przy użyciu oferowanych w naszym sklepie urządzeń i materiałów mogą mieć bezpośredni wpływ na zdrowie i życie pacjenta, dlatego nie nadają się do użytku amatorskiego. 

Jako autoryzowany przedstawiciel firmy Tinget GmbH w Polsce oferujemy przedsiębiorcom autoklawy, urządzenia i materiały tej firmy wraz z pełną opieką gwarancyjną i pogwarancyjną. Magazyn części zamiennych firmy Tinget GmbH, przeszkolony personel serwisu technicznego oraz stały kontakt z producentem zapewniają, szybkie i skuteczne naprawy, fachowe szkolenia dla naszych Klientów i serwisantów oraz respektowanie programów Tinget Security i Tinget Assistance.

Jako autoryzowany przedstawiciel firmy Micronx Co. Ltd. w Polsce posiadamy w swej ofercie pełen asortyment mikrosilników protetycznych i frezarek kosmetycznych tej firmy, przeznaczony na rynek Europy Zachodniej. Dzięki podpisaniu umowy partnerskiej w 2008 roku, dysponujemy certyfikowanym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz magazynem części zamiennych, co umożliwia nam świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu tej firmy.

Jako autoryzowany przedstawiciel firmy Enbio oferujemy do sprzedaży autoklawy i akcesoria tej firmy, oraz świadczymy usługi serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne związane z naprawami i przeglądami autoklawów marki Enbio.

Będąc partnerem handlowym wielu producentów wyrobów medycznych na świecie, zapewniamy naszym Klientom wysoką jakość produktów, atrakcyjne ceny i fachową obsługę techniczną.

ZAMÓWIENIA

W celu złożenia zamówienia poprzez e-sklep www.gebiss.pl, prosimy o wybranie danego produktu i podanie ilości asortymentu, który chcą Państwo zakupić. W niektórych przypadkach należy zaznaczyć opcjonalne warianty zakupu, które pojawią się przy produkcie. Jest to najszybszy i najdokładniejszy sposób składania zamówień, który dostępny jest dla Państwa przez całą dobę. Po wybraniu towarów należy w formularzu podać dane do wystawienia faktury VAT (nazwę i adres przedsiębiorstwa oraz numer identyfikacji podatkowej NIP). Do nadania przesyłki należy podać nam dokładny adres pod który zakupiony towar ma być dostarczony oraz numer kontaktowy i adres e-mail na który wyślemy proformę (jeśli wybrana opcja zapłaty to przedpłata). W oknie "komentarz do zamówienia" mogą Państwo przekazać nam dodatkowe informacje, istotne dla realizacji zamówienia. Podane dane wykorzystane zostaną przez nasz sklep wyłącznie do realizacji Państwa zamówienia. 

Dla Państwa wygody nasz e-sklep posiada funkcję logowania, dzięki któremu Nabywca podaje dane rejestrowe tylko jeden raz. Dane te są przechowywane i przetwarzane przez naszą firmę wyłącznie do realizacji Państwa zamówień. Jeżeli podczas rejestracji wyrażą Państwo zgodę na wykorzystanie danych do celów marketingowych, wówczas otrzymywać będą Państwo od nas na swoje skrzynki e-mail informacje o promocjach organizowanych w naszym sklepie. Podane dane jak również zgoda na ich przetwarzanie w celach marketingowych w każdej chwili mogą być na Państwa prośbę zmienione lub usunięte. 

Zalogowani Nabywcy mogą brać udział w programie przyznającym punkty za zakupy w e-sklepie. Punkty można wymieniać na produkty oferowane w kategorii "Nagrody". Ilość posiadanych punktów widoczna jest po zalogowaniu, podobnie jak ilość punktów przyznawanych za konkretny produkt, bądź potrzebnych do wymiany na konkretną nagrodę.

Zamówienia można składać także telefonicznie, mailowo lub osobiście podczas wizyty w naszej firmie, która mieści się w Szynkielewie 31D. Kontakt osobisty, bądź telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, bądź okresów o których powiadamiamy w zakładce informacyjnej "Dni wolne".

REKLAMACJE
Zasady reklamacji zamówionych towarów określa regulamin.
Kontakt w sprawie reklamacji:

- email: info@gebiss.pl
- formularz kontaktowy w zakładce Kontakt
 

Zespół
gebiss.pl

Regulamin skierowany do Przedsiębiorców nawiązujących współpracę z firmą gebiss.pl Podstawa prawna ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.gebiss.pl jest własnością firmy gebiss.pl s.c. (numer identyfikacji podatkowej 7282628025, numer regon 100224989) z siedzibą w 95-200 Pabianice, Szynkielew 31D, zwanym w dalszej części regulaminu Sprzedającym.

  2. Sprzedający udostępni Nabywcy możliwość korzystania ze sklepu internetowego pod warunkiem zaakceptowania niniejszego regulaminu przez Nabywcę.

  3. Nabywca dokonujący zakupu w sklepie Sprzedającego, wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych w celu realizacji transakcji zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r.

  4. Sprzedający prowadzi sprzedaż towarów stacjonarnie (95-200 Szynkielew 31D) oraz za pośrednictwem sklepu internetowego www.gebiss.pl. Sklep jest sklepem specjalistycznym i oferowane w nim produkty nie są przeznaczone dla odbiorcy będącego konsumentem (nie są wyrobem czy produktem konsumenckim), wymagają podstawowej wiedzy z zakresu medycyny, stomatologii, protetyki stomatologicznej, kosmetologii lub sterylizacji narzędzi medycznych. Sprzedaż w tym zakresie nie podlega zasadom sprzedaży konsumenckiej. Podstawa prawna art. 22 kc Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  5. Ceny przedstawione w sklepie gebiss.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

  6. Ceny widoczne przy produktach nie uwzględniają kosztów dostawy:

    a) kosztów związanych z dostarczeniem zamówienia do Nabywcy.

    b) kosztów związanych z pobraniem kwoty wynikającej z dowodu zakupu przez pracownika firmy kurierskiej (dotyczy przesyłek pobraniowych).

  7. Produkty oferowane w sklepie gebiss.pl stanowią ofertę sprzedaży w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Ich dostępność, oraz ceny mogą ulegać zmianie. Podstawa prawna Art. 543 kc Wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży.

  8. Nabywca w przypadku podniesienia ceny zakupu towaru, pozostaje związany z umową obowiązującą na ceny sprzed podniesienia w przypadku:

    a) zamówienie złożono w chwili gdy obowiązywały ceny sprzed ich podniesienia i nie minął jeszcze termin zapłaty widniejący na dostarczonej Nabywcy drogą elektroniczną fakturze proforma.

    b) zamówienie złożono i opłacono w chwili gdy obowiązywały ceny sprzed ich podniesienia, lecz z winy Sprzedającego towaru nie wydano (brak towaru na magazynie)

  9. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu – wycofywania produktów, modeli, opcji wyposażenia, oraz wprowadzania nowych.

  10. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową, telefonicznie lub mailowo. Z chwilą złożenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Nabywcą a Sprzedającym. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem sprzedającego do wystawienia faktury bez podpisu klienta. Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 roku w sprawie wystawiania faktur.

  11. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się od wysłania drogą elektroniczną (na podane w zamówieniu dane) faktury proforma. Wyjątek stanowi przyjęcie zamówienia od Nabywcy, posiadającego przyznany przez firmę gebiss.pl odroczony termin płatności, bądź wybrany przez Nabywcę sposób dostawy z płatnością u kuriera.

  12. Przyznanie odroczonego terminu płatności następuje na wniosek Nabywcy. Aby Sprzedający mógł pozytywnie ustosunkować się do wniosku muszą być spełnione poniższe warunki:

    a) Nabywca dokonał u Sprzedającego w ostatnim kwartale co najmniej trzech zakupów.

    b) Wartość zamówienia z odroczonym terminem płatności nie może być wyższa, niż średnia wartość zamówień dokonanych w ostatnim kwartale.

    c) Nabywca nie miał odebranego przez Sprzedającego prawa do zakupów z odroczoną płatnością.

  13. W przypadku opóźnień związanych z terminową płatnością zobowiązań wynikających z odroczonych płatności, Sprzedający ma prawo odebrać Nabywcy prawo do zakupów z odroczoną płatnością.

  14. Zamówienia opłacane u kuriera w chwili dostawy, mogą być weryfikowane przed zrealizowaniem telefonicznie (na podany w zamówieniu numer telefonu).

  15. W przypadku braku płatności wynikającej z wystawionej faktury proforma, bądź niemożności zweryfikowania zamówienia opłacanego u kuriera w chwili dostawy, zamówienie to będzie anulowane. Podstawa prawna Art. 66§1 Kto oświadczył drugiej stronie wolę zawarcia umowy, określając w oświadczeniu jej istotne postanowienia i oznaczył termin w ciągu którego oczekiwać będzie odpowiedzi, ten jest tą ofertą związany aż do upływu oznaczonego terminu.

  16. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie sklepu. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Nabywca jest informowany o tym fakcie i przewidywanym terminie realizacji zamówienia. Nabywca podejmuje decyzję o podtrzymaniu lub anulowaniu zamówienia. 

  17. Ilość produktów na magazynie Sprzedającego jest ograniczona. W przypadku przyjęcia większej ilości zamówień, która przewyższa stan magazynowy Sprzedającego, zamówienia będą realizowane w następującej kolejności:

    * zamówienia opłacone

    * zamówienia z odroczonym terminem płatności

    * zamówienia nieopłacone, które mają być wysłane za pobraniem.

  18. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania opłaconych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

  19. Zestawy promocyjne stanowią całość i nie można ich dzielić i separować na pojedyncze produkty.

  20. Chcąc zwrócić zestaw promocyjny należy zwrócić wszystkie produkty jakie wchodziły w jego skład.

  21. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży (faktura VAT, lub paragon fiskalny). Jeżeli produkt nie posiada odrębnej karty gwarancyjnej producenta, dokument ten jest poświadczeniem 12 miesięcznej gwarancji udzielanej przez Sprzedającego.

  22. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Nabywcę i określony w zamówieniu sposób.

  23. Dostawa towaru poprzez firmę kurierską:

    a) Zamówienia złożone do godziny 12:00 (na towary będące na stanie magazynu), realizowane są tego samego dnia roboczego o ile Nabywca posiada przyznany przez Sprzedającego odroczony termin płatności, lub wybierze sposób dostawy towaru za pobraniem (płatność u kuriera w chwili dostawy).

    b) Zamówienia złożone po godzinie 12:00 (na towary będące na stanie magazynu), realizowane są następnego dnia roboczego o ile Nabywca posiada przyznany przez Sprzedającego odroczony termin płatności, lub wybierze sposób dostawy towaru za pobraniem (płatność u kuriera w chwili dostawy).

    c) Podstawą realizacji zamówienia w przypadku gdy Nabywca nie posiada przyznanego przez Sprzedawcę odroczonego terminu płatności, jest zaksięgowanie wpłaty wynikającej z faktury proforma na koncie Sprzedawcy. Jeżeli płatność zostanie zaksięgowana do godziny 12:00, realizacja zamówienia rozpocznie się tego samego dnia roboczego (na towary będące na stanie magazynu). W przypadku zaksięgowania wpłaty wynikającej z faktury proforma na koncie Sprzedawcy po godzinie 12:00, realizacja zamówienia rozpocznie się następnego dnia roboczego (dotyczy towarów będących na stanie magazynu).
    d) Kurier nie dzwoni przed dostawą i nie umawia się z Adresatem. Adresat nie ma możliwości wybrania godziny dostawy. Paczkę doręcza Kurier pomiędzy godz. 8:00 a 17:00. Należy wskazać taki adres dostawy, pod którym Kurier zastanie kogoś w tych godzinach. Aby uniknąć niedogodności wynikających z tego faktu mają Państwo możliwość skorzystania z wysyłki towaru do paczkomatu o ile gabaryty i waga paczki umożliwią taką opcję.

  24. Przesyłki opłacane u kuriera w chwili odbioru towaru, podlegają dodatkowej opłacie pobieranej przez firmę kurierską (koszty ponoszone przez firmę kurierską w związku z przesłaniem pobranej kwoty na konto Sprzedającego). Kwota pobrania określona jest w cenniku wysyłek.

  25. Wszystkie przesyłki wysyłane poprzez firmę kurierską są ubezpieczone do pełnej wartości, zgodnie z załączoną do przesyłki fakturą VAT, bądź paragonem fiskalnym.

  26. Nabywca odbierający towar zobowiązany jest do sprawdzenia, czy wszystkie zamówione towary znajdują w przesyłce, oraz czy przesyłka nie zawiera uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzenia przesyłki i/lub towaru należy spisać w obecności kuriera protokół szkody. Brak protokołu szkody zamyka drogę do reklamowania stwierdzonych braków, lub uszkodzeń. Podstawa prawna Art. 545 §2 kc W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, ze w czasie przewozu nastąpił ubytek, lub uszkodzenie rzeczy obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Prawo Przewozowe Art. 74.1 Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Art. 76 przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.

  27. Za uszkodzenie, bądź zagubienie przesyłki odpowiada przewoźnik. Podstawa prawna Prawo Przewozowe Art. 65.1 Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

  28. W przypadku zagubienia przesyłki należy poinformować o tym fakcie Sprzedającego, który rozpocznie procedurę reklamacyjną u przewoźnika.

  29. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy poinformować o tym fakcie Sprzedającego i nie przyjmować przesyłki od kuriera. Podstawa prawna Prawo Przewozowe Art. 53.4 Uprawnienie nadawcy do rozporządzania przesyłką wygasa, gdy odbiorca wprowadził zmianę umowy przewozu, przyjął list przewozowy, albo odebrał przesyłkę.

  30. Uszkodzona przesyłka powinna wrócić do Sprzedającego, celem dokonania oględzin i sporządzenia wyceny powstałej szkody.

  31. Sprzedający po potwierdzeniu winy przewoźnika i ustaleniu wartości szkody, przejmie na siebie wszystkie procedury związane z reklamacją i odszkodowaniem, wysyłając niezwłocznie Nabywcy nowy towar (jeżeli będzie dostępny na magazynie), lub zwróci wartość zamówienia przelewem na konto podane przez Nabywcę.

  32. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki przez Nabywcę przenosi prawa związane z reklamowaniem usługi transportowej, oraz roszczenia odszkodowawcze na Nabywcę. W takim przypadku Sprzedający udostępni Nabywcy wszystkie dokumenty potwierdzające wartość nabytej zawartości przesyłki, oraz potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia do wysokości wartości nabytego towaru. Podstawa prawna Art. 546 §1 kc Sprzedawca jest obowiązany udzielić kupującemu potrzebnych wyjaśnień o stosunkach prawnych i faktycznych dotyczących rzeczy sprzedanej oraz wydać posiadane przez siebie dokumenty, które jej dotyczą.

  33. Przyjęcie uszkodzonej przesyłki nie zwalnia Nabywcy z zapłaty Sprzedającemu kwoty, wynikającej z dowodu zakupu. Podstawa prawna Art. 535 §1 kc Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i i zapłacić sprzedawcy cenę. Art. 544 §1 kc Jeżeli rzecz sprzedana ma być przesłana przez sprzedawcę do miejsca, które nie jest miejscem spełnienia świadczenia, poczytuje się w razie wątpliwości, że wydanie zostało dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na miejsce przeznaczenia sprzedawca powierzył je przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju. §2 Jednakże kupujący obowiązany jest zapłacić cenę dopiero po nadejściu rzeczy na miejsce przeznaczenia i po umożliwieniu mu zbadania rzeczy.

  34. Dostawa towaru poprzez Pocztę Polską nie jest realizowana. 

  35. Cennik kosztów związanych z dostawą towarów znajduje się w zakładce "Cennik przesyłek i dojazdów".

  36. Ceny związane z wysyłkę towaru poza granice Polski ustalane są w oparciu o aktualny cennik firmy przewozowej i nie zawierają kosztów związanych z opłatami lokalnymi, jeżeli takie występują. 
  37. Nabywca pomimo, iż nie jest konsumentem, ma możliwość rezygnacji z zakupionego u Sprzedającego towaru w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty sprzedaży, widniejącej na dowodzie zakupu. Zwracany produkt nie może być zniszczony, zdekompletowany, bądź nosić śladów użytkowania. Podejmując decyzję odstąpienia od umowy, Nabywca powinien skontaktować się ze Sprzedającym i ustalić miejsce dostarczenia towaru. Od dnia zgłoszenia Sprzedającemu chęci skorzystania z rezygnacji z zakupionego towaru, Nabywca ma obowiązek wysłać towar w terminie nieprzekraczającym 3 dni.

  38. Nabywca dostarcza zwracany towar na swój koszt. Może to zrobić osobiście, lub pośrednictwem firmy kurierskiej na adres ustalony ze Sprzedawcą.

  39. Pieniądze zwracane są w przeciągu 7 dni, po otrzymaniu towaru, sprawdzeniu jego kompletności i stanu technicznego, przelewem bankowym na konto wskazane przez Nabywcę. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków w zwracanym towarze, koszty związane z nimi obciążają Nabywcę.

  40. W przypadku gdy zwracane urządzenie przekracza wagę brutto 30kg a dostawa do Nabywcy obciążała Sprzedającego, zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty związane z dostarczeniem urządzenia do Nabywcy.

  41. Dopuszcza się pomoc Nabywcy przy zwracaniu towaru o ile miejsce odbioru przesyłki znajduje się na terenie Polski. Sprzedający może w wyjątkowych sytuacjach (utrudniony dostęp Nabywcy do usług firm kurierskich) zlecić odbiór przesyłki ubezpieczonej od Nabywcy własnemu kurierowi. Za taką usługę pomniejszona zostanie Nabywcy kwota zwrotu, zgodnie z cennikiem gebiss.pl

  42. Nabywca zobowiązany jest do starannego przygotowania przesyłki do wysyłki. Podstawa prawna Prawo Przewozowe Art. 41 Nadawca jest zobowiązany oddać przewoźnikowi rzeczy w stanie umożliwiającym ich prawidłowy przewóz i wydanie bez ubytku i uszkodzenia. Art. 65.3.1 Przewoźnik jest zwolniony od odpowiedzialności jeżeli utrata, ubytek, lub uszkodzenie przesyłki powstały z braku niedostateczności lub wadliwości opakowania rzeczy, narażonych w tych warunkach na szkodę wskutek ich naturalnych właściwości.

  43. Sprzedający oferuje wyłącznie produkty będące jego własnością, nie posiadające wad prawnych.

  44. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego objęte są gwarancją i z tego powodu Sprzedający wyłącza je spod rękojmi. Okres trwania gwarancji uzależniony jest od producenta urządzenia i znajduje się w opisie produktu na stronie sklepu gebiss.pl. Podstawa prawna art.558kc Strony będące przedsiębiorcami mogą w drodze umowy odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć.

  45. Podstawą do składania reklamacji w ramach gwarancji, jest dostarczana wraz z nabywanym produktem karta gwarancyjna producenta, która powinna być czytelnie wypełniona przez Sprzedającego, oraz podstemplowana pieczęcią firmową.

  46. Szczegóły dotyczące warunków gwarancji znajdują się w regulaminie dostępnym w karcie gwarancyjnej producenta.

  47. Część produktów sprzedawana jest bez karty gwarancyjnej producenta. Wówczas podstawą do składania reklamacji w ramach gwarancji jest dowód zakupu produktu. Okres gwarancji w takim wypadku wynosi 12 miesięcy.

  48. Reklamowane urządzenie powinno być dostarczone na adres ustalony ze Sprzedającym osobiście, bądź za pośrednictwem firmy kurierskiej z zaznaczoną opcją ubezpieczenia przesyłki. 

  49. Reklamowane urządzenie powinno zostać zabezpieczone na czas transportu w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. Zaleca się w tej kwestii stosować oryginalne opakowania w jakich towar był dostarczony. W przypadku ich braku należy użyć opakowania zbliżonego jakością do oryginału. Podstawa prawna Art. 545 §1 kc Sposób wydania i odebrania rzeczy sprzedanej powinien zapewnić jej całość i nienaruszalność; w szczególności sposób opakowania i przewozu powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Prawo przewozowe Art. 65.3.1 Przewoźnik jest zwolniony od odpowiedzialności jeżeli utrata, ubytek, lub uszkodzenie przesyłki powstały z braku niedostateczności lub wadliwości opakowania rzeczy, narażonych w tych warunkach na szkodę wskutek ich naturalnych właściwości. Art. 41 Nadawca jest zobowiązany oddać przewoźnikowi rzeczy w stanie umożliwiającym ich prawidłowy przewóz i wydanie bez ubytku i uszkodzenia.

  50. Wraz z reklamowanym urządzeniem należy dostarczyć dokumentację, uprawniającą do czynności świadczonych w ramach gwarancji:

    a) kartę gwarancyjną, 

    b) dowód zakupu (jeżeli urządzenie nie posiadało karty gwarancyjnej)

  51. Podstawą rozpatrywania reklamacji jest regulamin znajdujący się na karcie gwarancyjnej producenta. Urządzenia reklamowane na podstawie dowodu zakupu (nie posiadające gwarancji producenta) wyłączone są spod gwarancji w przypadku stwierdzenia:

    a)dokonania samowolnego zdjęcia plomb zabezpieczających, napraw elementów, przeróbek we własnym zakresie lub uzbrojenia urządzenia w elementy nie fabryczne.

    b)urządzenie zostało zainstalowane, przechowywane lub użytkowane niezgodnie z instrukcją, ogólnie przyjętymi wymogami bezpieczeństwa lub zasadami technicznymi.

    c)awaria urządzenia spowodowana była czynnikami zewnętrznymi (przepięcie w sieci, działanie pola magnetycznego, zalanie wodą, przegrzanie itp).

  52. Wraz z reklamowanym urządzeniem należy dostarczyć informację opisującą objawy awarii oraz dane kontaktowe do osoby zgłaszającej reklamację.

  53. Nieuzasadnione reklamacje obciążają kosztami diagnozy i kosztami transportu zgłaszającego awarię w kwocie:

    a) koszt roboczogodziny – zgodny z cennikiem gebiss.pl

    b) koszt transportu – zgodny z cennikiem gebiss.pl

    c) koszt dojazdu celem usunięcia usterki w gabinecie - zgodny z cennikiem gebiss.pl
  54. W przypadku uznania reklamacji zwrot środków nastąpi w możliwie krótkim czasie nie później niż 14 dni od dnia uznania reklamacji.55. W przypadku gdy dostarczony przez Sprzedającego towar okaże się niezgodny ze złożonym zamówieniem, należy bezzwłocznie powiadomić go o tym fakcie. Po ustaleniu szczegółów odbierze on towar na własny koszt i po zweryfikowaniu jego stanu technicznego, oraz kompletności, wyśle na swój koszt właściwy towar.
  55. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  56.  Sprzedający nie przyjmuje przesyłek uszkodzonych. Podstawa prawna Prawo Przewozowe Art. 65.3.1 Przewoźnik jest zwolniony od odpowiedzialności jeżeli utrata, ubytek, lub uszkodzenie przesyłki powstały z braku niedostateczności lub wadliwości opakowania rzeczy, narażonych w tych warunkach na szkodę wskutek ich naturalnych właściwości. Art. 76 przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.
  57. W uzasadnionych przypadkach (nieterminowe regulowanie zobowiązań płatniczych wobec Sprzedającego, nieetyczne praktyki rynkowe, niestosowanie się do postanowień regulaminu) Sprzedający może odmówić Nabywcy sprzedaży towarów, lub usług.
  58. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

  59. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie, bez uprzedzenia.

 

Ogólne Warunki Gwarancji Serwisowej

 

  1. Serwis techniczny firmy gebiss.pl s.c. 95-200 Szynkielew 31D zwany dalej Wykonawcą Usługi Naprawczej, udziela gwarancji na wykonywane przez nią naprawy zgodnie z informacją z Protokołu Serwisowego na niniejszych Ogólnych Warunkach Gwarancji Serwisowej .

  2. Ogólne Warunki Gwarancji Serwisowej dotyczą napraw dokonywanych w serwisie technicznym firmy gebiss.pl w odniesieniu do urządzeń, które utraciły już gwarancję producenta (naprawy pogwarancyjne). W przypadku urządzeń pozostających na gwarancji producenta, zastosowanie mają przepisy wynikające z karty gwarancyjnej producenta.

  3. Wykonawca Usługi Naprawczej zobowiązuje się do naprawy powierzonego urządzenia zgodnie z przedstawioną ekspertyzą serwisową, sporządzoną po dostarczeniu urządzenia do Działu Serwisu Wykonawcy Usługi, lub sporządzoną na miejscu pracy urządzenia, oraz ofertą handlową przedłożoną zlecającemu do jej uprzedniej akceptacji przed przystąpieniem do wykonywania usługi naprawy.

  4. Oferty handlowe przekraczające wartość naprawy w wysokości 1000zł wymagają pisemnej akceptacji Zlecającego.

  5. Wykonawca Usługi Naprawczej po dokonaniu naprawy wystawia Protokół Serwisowy, który dostarczany jest Zlecającemu usługę wraz z naprawionym urządzeniem i z dowodem zakupu usługi.

  6. Zlecający decyduje o sposobie dostarczenia naprawionego urządzenia. Może to zrobić osobiście w miejscu świadczenia usługi, po ustaleniu terminu odbioru z pracownikami serwisu. Jeżeli odbiór osobisty jest dla Zlecającego utrudniony, wówczas urządzenie zostanie wysłane do niego za pośrednictwem kuriera zgodnie z obowiązującym cennikiem firmy kurierskiej. 
  7. Zleceniodawca powinien przechowywać Protokół Serwisowy i w przypadku reklamowania usługi naprawczej, zobowiązany jest do dostarczenia Protokołu Serwisowego wraz z reklamowanym urządzeniem.

  8. W przypadku gdy w okresie gwarancyjnym zostaną ujawnione wady, Użytkownik powinien niezwłocznie zaprzestać użytkowania, dokładnie sprawdzić uszkodzone urządzenie i zgłosić wadę lub nieprawidłowe działanie urządzenia Wykonawcy Usługi Naprawczej drogą telefoniczną, faksem, listem lub pocztą elektroniczną przed wysłaniem urządzenia do Wykonawcy Usługi Naprawczej.

  9. Urządzenie do naprawy w okresie trwania gwarancji serwisowej, dostarczane jest kompletne, wraz z kartą gwarancyjną. Niekompletne urządzenie można dostarczyć wyłącznie po ustaleniu tego faktu z Wykonawcą Usługi Naprawczej.

  10. Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe w wyniku nieprawidłowo wykonanej usługi naprawczej, i nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikłych z nieprawidłowej eksploatacji urządzenia a w szczególności :

    * Uszkodzeń powstałych w wyniku transportu, jeżeli odbierający przesyłkę nie dopełnił obowiązku wynikającego z pkt. 31 powyższego regulaminu.

    * Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowo przeprowadzonych prac konserwacyjnych, czy przeróbek sprzętu.

    * Samodzielnych lub powierzonych osobom trzecim, napraw urządzenia w okresie gwarancji, bez zgody Wykonawcy Usługi Naprawczej.

    * Stosowania w okresie gwarancji materiałów eksploatacyjnych innych, niż zalecanych przez Wykonawcę Usługi Naprawczej.

    * Wtórnych uszkodzeń, wynikających z użytkowania urządzenia pomimo dostrzeżenia pierwotnej wady, chyba że Wykonawca Usługi Naprawczej został powiadomiony i zlecił dalsze użytkowanie.

    * Uszkodzeń powstałych w wyniku działania wyładowań atmosferycznych, przepięć sieciowych, działania pól elektromagnetycznych, oraz innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy Usługi Naprawczej.

    * Nieprawidłowego podłączenia do sieci.

  11. Naprawa gwarancyjna realizowana jest do 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania sprzętu do naprawy.

  12. Wykonawca Usługi Naprawczej nie będzie odpowiadać za utratę przychodów, przerwę w prowadzeniu działalności, ani jakiekolwiek inne bezpośrednie lub pośrednie szkody i związane z nimi koszty, wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia .

  13. Na wykonane usługi Wykonawca Usługi Naprawczej udziela 6 miesięcznej gwarancji.

  14. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę Usługi Naprawczej, że zgłoszenie było bezpodstawne, Wykonawca Usługi Naprawczej powiadomi o tym Użytkownika i zaproponuje odpłatną naprawę.

  15. W przypadku zgłoszenia bezpodstawnego, Wykonawca Usługi Naprawczej zwróci urządzenie Użytkownikowi na jego koszt, oraz doliczy koszty związane z dostarczeniem urządzenia do serwisu, zgodnie z pkt. 41 i pkt. 42 powyższego regulaminu. Jeżeli ustalono przeprowadzenie naprawy poza siedzibą Wykonawcy Usługi Naprawczej, obciąży on Użytkownika kosztami wyjazdu zgodnie z aktualnym cennikiem gebiss.pl

  16. Naprawione urządzenie winno być odebrane z serwisu w terminie do 14 dni od daty zakończenia usługi serwisowej o której to Użytkownik informowany jest telefonicznie przez Wykonawcę Usługi Naprawczej. Jeżeli naprawione urządzenie nie zostanie odebrane w uzgodnionym terminie, Wykonawca Usługi Serwisowej wzywa Użytkownika w sposób z nim uzgodniony, jak również w sposób pisemny do odbioru urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu, Wykonawca Usługi Serwisowej  jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie urządzenia. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby Wykonawcy Usługi Serwisowej naliczanej za każdy miesiąc przechowania.” 

  17. Rejon działania serwisu ograniczony jest do terytorium Polski. Osoby spoza granic Polski zobowiązane są do dostarczenia i odebrania reklamowanego urządzenia na swój koszt lub wskazania adresu w Polsce, który może zostać wykorzystany do odesłania naprawionego urządzenia. Wykonawca Usługi Naprawczej nie ponosi żadnych kosztów lokalnych występujących poza granicami Polski. 

Wszyscy nasi klienci, którzy mają kłopoty ze sprzętem proszeni są o kontakt telefoniczny przed jego dostarczeniem do naprawy.

 

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ