PolskiEnglishукраїнська
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Wysyłki

Wysyłki



Podstawą realizacji wysyłki zamówienia jest zaksięgowana na koncie firmy gebiss.pl przedpłata, wynikająca z wystawionej faktury proforma (nie dotyczy stałych klientów posiadających odroczony termin płatności). Towar wysyłany jest standardowo na adres znajdujący się na fakturze. Jeżeli Państwa firma posiada oddziały zlokalizowane pod różnymi adresami, przez co adres dostawy będzie inny niż adres siedziby firmy, prosimy tą informację odnotować w zamówieniu. W związku z regulaminem dotyczącym ubezpieczania przesyłek, zamówienia wysyłane są wyłącznie na adres wskazany przez Kupującego.

Każda przesyłka wysyłana za pośrednictwem firmy kurierskiej jest ubezpieczona do pełnej wartości zakupionego towaru, dlatego prosimy sprawdzić w obecności kuriera jej stan i zawartość. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru prosimy o wypełnienie protokołu szkody, który na Państwa żądanie zostanie udostępniony przez kierowcę firmy kurierskiej i dostarczenie go do naszej firmy w jak najkrótszym czasie, gdyż mamy maksymalnie 7 dni aby zgłosić uszkodzenie Państwa przesyłki w firmie kurierskiej. Protokół będzie podstawą do przyjęcia reklamacji i po jej pozytywnym rozpatrzeniu przez przewoźnika, wymiany towaru na nowy bez dodatkowych opłat. 

Prosimy nie przyjmować uszkodzonych przesyłek. 

Cennik:
Odbiór urządzenia do naprawy w programie dojazd lokalnie (lub jego zwrot), dowóz zakupionego towaru o wadze do 200kg - 30zł

Przesyłka opłacona - kurier InPost:
do paczkomatu: 17 zł
na adres: 19 zł
Przesyłka opłacona: kurier Fedex:
na adres: 20 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze: +2 zł

Przesyłki przekraczające wagę 30kg - koszt ustalany indywidualnie w/g aktualnego cennika firmy kurierskiej.
 

UWAGA - przesyłka przekraczająca wagę 30kg standardowo jest dostarczana do drzwi budynku (tak samo jest odbierana). Kurier ma prawo odmówić wniesienia przesyłki przekraczającej tą wagę na piętro - podstawa prawna (§ 13 ust. 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 marca 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy ręcznych pracach transportowych, Dz. U. Nr 26, z późn. zm.) - masa przedmiotów podnoszonych i przenoszonych samodzielnie przez pracownika nie może przekraczać 30 kg.
 

Dojazd serwisanta do gabinetu:

Dojazd lokalnie - 100 zł
Dojazd poza okolice Łodzi - 1,50 zł/km naliczany w obie strony, od adresu serwisu, do adresu Klienta.

Dojazd lokalnie - oferta dojazdu pracownika naszej firmy, do Państwa gabinetu zlokalizowanego w Łodzi, Pabianicach, Rzgowie, Tuszynie, Konstantynowie Łódzkim, Aleksandrowie Łódzkim, Zgierzu, Brzezinach. W zależności od potrzeby wysyłamy w ten rejon przedstawiciela handlowego, który dowiezie zakupiony w naszym sklepie towar, bądź odbierze od Państwa urządzenie do naprawy (lub dostarczy je po naprawie). W ofercie dojazd lokalnie oferujemy także dojazd serwisanta, który podejmie się naprawy autoklawu w Państwa gabinecie.

Przesyłanie sprzętu do serwisu technicznego:

Każdy sprzęt wysyłany do serwisu na przegląd bądź naprawę, powinien być starannie zapakowany w karton uniemożliwiający uszkodzenie towaru w trakcie transportu. Zaleca się korzystać z oryginalnych opakowań producenta dostarczanych w dniu zakupu wraz z urządzeniem. W przypadku braku oryginalnego kartonu, należy użyć opakowania o wzmocnionej konstrukcji i oznakować go znakami informującymi o właściwym kierunku transportu.  

Sprzęt należy wysłać na poniższy adres po wcześniejszym kontakcie telefonicznym: 

serwis techniczny gebiss.pl 

95-200 Szynkielew 31D

tel: 517 330 008 

 Zalecamy korzystać z usług firm kurierskich, dostarczających przesyłki ubezpieczone do pełnej wartości przesyłanego towaru. Serwis gebiss.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu przesyłki od Klienta do serwisu i zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek niedbale opakowanych, lub noszących ślady uszkodzenia. 

Urządzenia przesyłane do serwisu winny być kompletne (serwis może odmówić naprawy urządzenia zdekompletowanego). Do urządzeń posiadających gwarancję należy dołączyć kartę gwarancyjną. W przypadku wyrobów medycznych (autoklawy) należy dodatkowo dołączyć paszport techniczny. 
 

Prosimy dołączać do urządzeń przesyłanych do serwisu - Formularz zgłoszenia naprawy . 
Pozwoli to skrócić czas w którym Państwa urządzenie znajdować się będzie w naszym serwisie. 
 

UWAGA! Autoklawy wysyłane do serwisu za pośrednictwem firmy kurierskiej podstawianej przez naszą firmę, winny być spakowane w oryginalne opakowania lub opakowania o zbliżonej wytrzymałości. Wszystkie autoklawy wysyłane do naszego serwisu winny być pakowane na palety*. Każdy autoklaw odsyłany z naszego serwisu będzie także pakowany na paletę. Jeżeli nie dostarczą Państwo nam autoklawu na palecie, wówczas przy odsyłaniu urządzenia doliczymy kwotę 40zł i spakujemy urządzenie na naszą paletę.

Jeżeli nie wyrażają Państwo na to zgody prosimy o dostarczanie i odbieranie autoklawów we własnym zakresie (osobiście lub za pośrednictwem firm kurierskich z którymi Państwo współpracują). 

* podstawa prawna - (§ 13 ust. 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 marca 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy ręcznych pracach transportowych, Dz. U. Nr 26, z późn. zm.) - masa przedmiotów podnoszonych i przenoszonych samodzielnie przez pracownika nie może przekraczać 30 kg.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu